Rahsia Teknik Aplikasi Highlighter Selena Gomez

Cantik

Rahsia Teknik Aplikasi Highlighter Selena Gomez

99

Dengan bilangan pengikut seramai 128 juta, siapa sahaja yang tidak perhatikan gerak geri pelakon dan penyanyi Selena Gomez. Dari segi gaya kehidupannya, fesyen, sehinggalah rutin kecantikannya.

 

Selain sering menukar stail rambutnya, Selena juga sering dilihat mengenakan solekan yang membuatkan dirinya kelihatan glowing namun pada masanya tampak sangat natural. Untuk solekannya yang sentiasa menawan Selena menggunakan bakat jurusolek Hung Vanngo, yang juga mempunyai barisan client seperti Paris Hilton, Miranda Kerr, Alessandra Embrosio, Emily Ratajkowski, dan Kaia Gerber.

 

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo) on

Baru-baru ini Hung telah berkongsikan satu tips menggunakan highlighter yang anda juga patut ikuti. Melalui akaun Instagramnya, Hung menampilkan foto Selena selepas dia sudah bersiap untuk meluangkan masa malamnya di New York dengan solekan signatur yang membuatkan Selena bersinar walaupun berada dalam bilik yang gelap.

 

Teknik yang digunakan oleh Hung adalah menggunakan highlighter (luminizer) pada kelopak matanya untuk menggantikan pembayang mata. Mengaplikasikannya pada bahagian sisi matanya, di bawah tulang kening, dan ke atas eyeliner Selena untuk efek yang lebih berkilau dan tidak keterlaluan.

 

Your email address will not be published. Required fields are marked *